بی تو ( از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : no name

چگونه بايد لحظات بي تو بودن را تحمل کنم؟

 

چگونه با دلتنگيهايم..با دل نگرانيهايم کنار بيايم؟

مگر ميتوان دور از تو بود و نفس کشيد؟

چه کنم با اين همه بي تابي؟...چه کنم با اين دل بي قرارم؟

هر ثانيه دلم هواي بودنت..هواي داشتنت را ميکند
..
به هر طرف مينگرم تو را ميبينم..با هر نفس ياد تو در ذهنم تداعي ميشود
...
دلم براي ديدن چشمان مهربانت بي تاب است
...
بيا..بيا که ديگر تحمل دوريت را ندارم...

   



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:50---25 ارديبهشت 1391
سلام الهام جون وبت عاليه به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: